Goodbye UNCP

Nu har vi lämnat Pembroke och påbörjat vår två veckors långa semester innan vi lämnar USA. Som jag skrev på Facebook igår: I can't believe it's already been four months here in the US and Pembroke, it's been a wonderful time and there are so many people and moments I will carry in my heart forever. Thank you everyone who have made this semester so amazing, I will miss you guys so much! Now it's time for two fantastic weeks in Florida before finally going back to Sweden. 

Det var konstigt att lämna pembroke imorse men jag tror inte att jag kommer inse fullt ut att jag inte kommer tillbaka dit förrän jag sitter på planet hem till Sverige. Nu tänker jag bara njuta av min sista tid i USA och första stoppet är Charleston, South Carolina. 

Puss och kram så länge! 

Hej då mitt kära hem i USA

Kommentera här: