Sommartider

Har varit hemma i Sverige i två veckor nu och har idag klarat av första dagen på Skatteverket för sommaren (blir tredje sommaren på bouppteckningssektionen). Det är väldigt skönt och roligt att vara tillbaka hemma igen även om jag såklart saknar vissa aspekter av USA, det är helt enkelt en tid som jag kommer minnas med glädje för resten av mitt liv! Nu ska jag inte tråka er med ett långt inlägg, jag hade tänkte lägga upp bilder men insåg snabbt att jag fortfarande inte har laddat in bilderna från kameran till datorn så jag måste nog fixa det och välja ut några höjdpunkter innan det kommer upp här på bloggen (tillsammans med Annas bilder så är det sjukt många att kolla igenom, hon hade ju runt 2600 bilder...). 
 
Jag lovar i alla fall att ta tag i detta under veckan och lägga upp lite inlägg om olika resmål vi besökte i Florida på vår roadtrip och sedan kommer jag också göra något sorts avslutningsinlägg för bloggen. Dock så kommer jag senare under sommaren även lägga upp lite inlägg om tips på vad man bör tänka på inför utbytesstudier för er som trillar in här och snart ska åka på ert alldeles egna äventyr. Puss och kram så länge! 
 
 
Bild på mig från Washington som Anna tog när vi var där
 
Miami
 
New York 
 
 Bild på mig från Charleston som såklart Anna också har tagit
 

Kommentera här: